Potřebujete poradit?

Jeleček Martin
+420 603 946 771

eshop@autodilyplus.cz

Časté dotazy

Jaká je dodací lhůta u běžných položek?

U položek, které jsou označeny skladem je dodací lhůta 24 hodin, vyjímečně 48 hodin a to v závislosti na čase objednání a zvoleném přepravci.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Můžete využít naši komannou prodejnu

Ano, objednané zboží si můžete vyzvednout v naší kamenné prodejně v Kosořicíchu Mladé Boleslavi a to po-čt: 7-16 hod, pá: 7-15 hod.

tel.: +420 603 946 771
tel.: +420 724 872 783
tel.: +420 775 710 391

GPS: 50 19 54 89N 14 58 13 98 E

Nebo výdejní místo v Mladé Boleslavi

Pro zákazníky z Mladé Boleslavi a blízkého okolí nabízíme možnost osobního odběru na výdejním místě v Mladé Boleslavi. Výdejna je umístěna v centru Mladé Boleslavi a je velmi dobře dostupná.

Adresa:
Trafika
Mírové náměstí 15
293 01 MladáBoleslav

Otevírací doba:
po - pá 5:00 - 17:30
so 7:00 - 11:00

Kontaktní údaje:
tel. 734 659 747

Dostupnost autem:
Parkoviště cca 20m, další parkoviště cca 150m

Dostupnost MHD:
Zastávka autobusu Mírové náměstí - cca 100m

Pokud zvolíte toto odběrní místo , Vaši objednávku odešlete do 10:00 hodin a zboží bude skladem, bude připraveno k odběru ve výdejně ještě tentýž den po 14:00 hod., jinak v následující pracovní den po 14:00 hod. U položek, které nejsou momentálně skladem Vám bude termín dodání upřesněn. O všech těchto skutečnostech budete informováni prostřednictvím SMS. Odběr je zdarma při objednávce nad 3000,- Kč, při nákupu do této částky Vám bude účtován mamipulační poplatek ve výši 30,- Kč. ZÁSILKA BUDE NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ ULOŽENA POUZE 3 dny od doručení, pokud nebude dohodnuto jinak. Platba je možná pouze v hotovosti, v bezprostřední blízkosti výdejního místa je však bankomat Komerční banky.

Potřebuji mít u sebe zboží do druhého dne. Jakého přepravce mám zvolit?

V závislosti na zvoleném přepravci jsou mezní časy pro položky, které jsou v době objednávky skladem následující:

  • DPD - do 24 hodin při odeslání objednávky do 15:00 hod. (v pátek do 14:00), po tomto čase do 48 hodin.
  • TOPTRANS - do 24 hodin při odeslání objednávky do 14.00 hod., po tomto čase do 48 hodin.
  • Česká pošta - dodávky do 24 hodin negarantuje, spíše do 48 hodin při objednání do 14.00 hod.

Přepravní služba DPD i TOPTRANS doručují zásilky standardně každý pracovní den mezi 8 - 18 hodinou. Na Vámi uvedeném čísle telefonu Vám pracovníci DPD  zanechají zprávu při eventuálním nedoručení zásilky. Současně můžete dohodnout náhradní termín dodání.

Která přepravní služba je pro mně nejvýhodnější?

Srovnávací tabulka orientačních cen při dopravě po ČESKÉ REPUBLICE:

Dopravce Cena Sledování zásilek
DPD 145 Kč www.dpd.com/cz
ČESKÁ POŠTA 119 Kč www.cpost.cz
Rozměrné zásilky 500 Kč www.toptrans.cz

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH i dobírkovného.

UPOZORNĚNÍ! V případě, že je dopravné zdarma, vztahuje se tato skutečnost pouze na normální tarif dopravy (nikoli expresní) a pouze na jeden balík.

Potřebuji dodat zboží na Slovensko. Dodáváte zboží i tam?

Zásilky na Slovensko expedujeme přepravní službou DPD a TOPTRANS a to jak platbou bankovním převodem, tak na dobírku.  Rozměrné a netypické zásilky dopravuje pouze TOPTRANS - též platbou bankovním převodem i  na dobírku. Při přepravě DPD je možná i platba kartou.

Zboží zaslané na dobírku uhradíte při převzetí zboží od dopravce v EUR a to přepočtem kursu platným v den dodání.

Při přepravě službou DPD je dodací lhůta 24 - 48 hodin, TOPTRANSem pak 24 - 72 hodin od objednání.
 
  Toptrans
Slovensko
DPD Slovensko
Sledování zásilek www.dpd.com/cz www.toptrans.cz
  615 Kč 195 Kč
Dobírkovné: 80 Kč 35 Kč

Ceny jsou uvedené bez DPH!

Poznámka: Zásilky o váze více než 50 kg budou řešeny individuálně.

Dodáváte i neoriginální díly. Mohu je nakoupit bez rizika?

Samozřejmě. Neoriginální díly se od originálních liší pouze tím, že nemají logo a originální krabičku. Jejich cena je zároveň mnohem nižší.

Také replikové díly z jiných zemí EU nebo Číny jsou u nás dostatečně kvalitní a cenově velmi přístupné.

Na všechny díly zakoupené v našem e-shopu je záruka 24 měsíců.

Mohu ve Vašem e-shopu vyhledávat díly i podle jiných čísel než originálních?

Ano, nově lze u nás vyhledávat a objednávat díly i podle čísel výrobce, t.j.čísel, která jsou uvedena na konkrétním díle nabo jeho obalu. Platí to pro výrobce jako např. LUK, SACHS, VALEO, HELLA, ATE, BREMBO, TRW...

 Pomůže mi ke správnému určení potřebného dílu číslo podvozku mého auta VIN kód?

Ano, je to nejspolehlivější a téměř 100% způsob, jak určit správnou součástku. Funguje spolehlivě u všech vozů koncernu Volkswagen vyrobených po roce 2000.
Pozn.:  VIN je 17-ti místné číslo , které je uvedeno v malém i velkém technickém průkazu nebo na čelním skle Vašeho vozu.

Je možné uplatňovat další slevu na položky, které jsou označeny AKCE?

Ne, na položky označené akcí již není možné uplatňovat další slevy. Akční ceny jsou pro všechny odběratele stejné.

Co dělat, pokud není požadovaný díl momentálně na skladě?

Pokud není požadovaný díl na skladě, zjistíme jeho dostupnost u dodavatele a spojíme se s Vámi, abychom Vás informovali o jeho termínu doručení k Vám.

Co by Vás dále mohlo zajímat?

  • Chcete u nás provést objednávku a zajímají Vás obchodní podmínky? Přečtěte si je zde.
  • Potřebujete nás kontaktovat ještě s dalšími dotazy? Můžete pomocí formuláře níže a nebo přejděte do sekce Kontakty.

Rádi zodpovíme Vaše dotazy

(opatření proti SPAM robotům)
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace